Drept la tinta

Am vazut aici  acest joc foarte interesant si l-am facut si noi pentru a mai repeta literele. Mai intai am facut un cerc dintr-un carton, apoi pe el am desenat alte cercuri mai mici si fetele au colorat fiecare cerc.

Am scris apoi cu un marker litere si cifre si l-am ps pe frigider.

Dintr-un dop de pluta si un bat de frigaruie am facut o sageata cu care Elena tragea la tinta. Eu ii spuneam ce sa tinteasca si ea, ca un arcas profesionist, nimerea drept la tinta 🙂 .

Cum si Maria era foarte nerabdatoare sa incerce sageata, i-am dat o foaie pe care a tot stampilat.

A fost un joc cu care am mers si eu „la tinta” 🙂 , le-a placut foarte mult.

4 păreri la “Drept la tinta

Lasă un răspuns

