Ne jucam cu literele (f, F)

Mergem mai departe cu literele si de data asta am vorbit despre F si f . Mai intai i-am aratat literele din argila si am vorbit despre cuvinte care incep cu  f . Am adus apoi o carte cu o fabula foarte frumoasa despre o furnica ( Furnica, fabula pentru copii, de Maria Neacsu, ed. Niculescu) si i-am aratat si furnica modelalata din argila dupa tutorialul Cameliei

Fabula este despre o furnicuta care a gasit pe jos o cireasa si s-a gandit sa o duca sigura acasa. Degeaba au vrut prietenii ei sa o ajute sa o care, furnica nu voia sa imparta cireasa cu ei si a refuzat orice ajutor. Insa cum se chinuia ea sa care cireasa, aceasta a cazut peste ea aproape strivind-o. A stat toata noaptea sub greutate iar dimineata o ratusca a trecut pe acolo si cand a vazut cireasa apetisanta a mancat-o imediat in timp ce furnicuta tremura de frica.

Elenei i-a placut povestea, am vorbit mult despre ea si am concluzionat ca nu-i bine sa fii egoist, daca furnica s-ar fi lasat ajutata ar fi gustat din cireasa, asa insa era sa fie mancata chiar ea.

Dupa ce-am terminat cu fabula am facut o fisa in care Elena a ajutat niste furnicute sa mearga in musuroiul corespunzator.

Am amprentat cu degetul niste furnicute simpatice.

La final am cautat niste litere printre petalele floricelelor.

11 păreri la “Ne jucam cu literele (f, F)

  1. Ati lucrat mult si frumos! Ideea cu amprentele e grozava, imi place tare mult! Ma uit luuung si cu pofta la literele voastre din argila, dar adevarul e ca trebuie sa-mi pun pofta-n cui – n-am curaj sa ma apuc de modelat…

Lasă un răspuns

