Litere in pasi de dans

Elenei i-a placut foarte mult jocul cu fantomele asa ca m-am gandit sa-l facem intr-o forma adaptata pentru litere. Am facut literele cu banda izolatoare direct pe covor si am chemat fetele la dans🙂 .

Cand se oprea muzica ii aratam Elenei o litera mica si ea trebuia sa sara pe corespondenta ei de pe covor.

A fost o topaiala generala, a trebuit sa schimbam si rolurile si sa gasesc si eu literele. Doar Maria a topait fara vreun scop anume, i se parea amuzant oricum🙂 .

Am vazut ideea in mai multe locuri, aceasta insa m-a determinat sa fac jocul.

5 păreri la “Litere in pasi de dans

Lasă un răspuns

