Un bradut si un Mos Craciun „in varf de bat”

Suntem la o „aruncatura de bat” distanta de Craciun si ne grabim sa facem cat mai mult decoratiuni pentru bradut. Fiindca am primit de la Raluca o cutie de spatule din lemn (multumim mult pentru ele) am vrut sa le incercam numaidecat. Asa ca am luat ideea tot de la ea si am facut un bradut foarte frumos.

Elena a pictat intai spatulele

… apoi le-am lipit cu aracet si le-am decorat cu lipici cu sclipici si tot felul de margelute.

I-am pus in varf si o steluta aurie, i-am atasat o panglica si e gata de agatat in brad.

Daca tot avem spatule, am mai facut o decoratiune pe care am vazut-o mai demult aici. Am decupat toate elementele din hartie cartonata, am pictat partea de jos a spatulei cu negru si apoi am asamblat totul pentru a face un Mos Craciun incarcat de cadouri.

 

9 păreri la “Un bradut si un Mos Craciun „in varf de bat”

  1. Pingback: Blog of the year 2012 – nominalizari « pitici dar voinici

Lasă un răspuns

