Fulgi pictati cu oja

Nici nu mai stiu unde am vazut prima data acesti fulgi draguti din sticle de plastic dar cei pe care i-am vazut  la Krokotak m-au convins sa incercam si noi. Am taiat asadar fundul mai multor sticle de plastic si impreuna cu Elena am trasat cu oja tot felul de linii ca sa le dam forma de fulgi.

I-am dat si cu oja ci sclipici si au iesit extrordinari, suntem foarte incantate de cum arata.

Dupa ce s-au uscat le-am dat gauri si o sa-i agatam in bradut.

6 păreri la “Fulgi pictati cu oja

Lasă un răspuns

