Peisaje de iarna si… Mos Craciun

Afara este zapada peste tot asa ca ne-am gandit sa pictam cateva peisaje de iarna. Mai intai am desenat cu carioca pe o foaie albastra cativa copaci si un om de zapada.

Apoi Elena a dat peste tot cu acuarela alba.

Dupa ce s-a uscat am mai trasat o data conturul cu carioca.

Am vazut aceasta idee de felicitare si am imprumutat-o si noi fiindca mi-a placut mult. Am dat fetele cu acuarela alba pe maini si au lasat amprentele pe cate un carton albastru.

Dupa ce s-a uscat vopseaua Elena a lipit cate o caciulita rosie, si cu culori a facut fata lui Mos Craciun .

Iata ce frumosi au iesit mosii nostri, o sa-i dam cadou bunicilor.

 

O părere la “Peisaje de iarna si… Mos Craciun

Lasă un răspuns

