Bradut lipicios

Visez demult sa fac un bradut din fetru ca acesta insa n-am gasit pe nicaieri pasla la metru. Am gasit insa o alta idee la fel de interesanta si mi-am zis ca trebuie sa incercam si noi. Am decupat asadar un bradut dintr-o hartie de impachetat cadouri  (nu-i el perfect, dar e dragut), am lipit-o pe perete iar deasupra am pus un autocolant transparent cu partea lipicioasa in sus.

I-am dat Elenei diferite forme din spuma si margelute pe care le-a lipit dupa preferinta in bradut.

In varf a pus si o steluta aurie si gata bradututl impodobit, i-a placut foarte mult.

Maria n-a vrut sa participe la impodobit si m-am gandit ca ar vrea un bradut doar pentru ea si din resturile de la bradutul mare am facut unul mai mic pentru ea. Credeti ca a vrut sa-l impodobeasca? Nici vorba, e lipicios si nu pune mana pe el 🙂 asa ca tot Elena l-a impodobit si pe acesta.

 

9 păreri la “Bradut lipicios

  1. au si cei mici perioade si perioade!
    Andrei nici acum nu suporta sa fie murdar pe maini de la mancare
    imi aduc aminte ca eram la o petrecere de pitici si a refuzat sa „pupe” sarbatoritul pentru ca era murdar pe obraz de ciocolata,iar Andrei nu vroia sa se murdareasca si el 😀
    frumosi braduti!
    felicitari 🙂

Lasă un răspuns

