Activitati de iarna la atelier

La atelierul de engleza de astazi am incercat sa repetam notiunile invatate pana acum prin intermediul activitatilor de sezon.

Mai intai am avut niste oameni de zapada foarte la moda care si-au pierdut palariile (au fost luate de vant 😉 ) iar noi i-am ajutat sa le gaseasca si sa le asorteze cu fularele (de aici am printat modelul).

L-am asamblat apoi pe Mos Craciun si am repetat partile corpului.

Pentru ca oamenii de zapada sa nu se topeasca, am adus cativa fulgi de zapada; fiecare a lipit atatia fulgi cati cerea cifra.

Am trecut apoi la confectionarea decoratiunilor pentru bradut si am facut niste clopotei din paharele de Danonino (de aici am luat ideea). I-am pictat cu oja si dupa ce s-au uscat le-am pus o sarmulita plusata cu o biluta.

Am mai facut cateva globuri din folie de aluminiu de la iaurturi pe care le-am decorat cu carioci.

Renul Mosului a adus cadouri animalelor,  apoi am modelat din plastilina de casa tot felul de figurine pe care le-am decorat cu margelute (aici am vorbit mai mult despre plastilina).

In timp ce lucram am cantat Jingle bells si We wish you a Merry Christmasiar la final copiii au primit supriza dulce intr-o punguta-om de zapada.

4 păreri la “Activitati de iarna la atelier

  1. Foarte frumoasă activitatea, ca de obicei!Îmi place foarte mult!Felicitări!Cele mici sunt tare norocoase că au o mămică așa harnică.
    Tare drăguțe sunt și pungile cu oamenii de zăpadă.

Lasă un răspuns

