Scena nasterii lui Iisus

Elenei i-a placut mult de tot teatrul de umbre asa ca m-am gandit ca ar fi o ideea buna sa dramatizam in felul acesta scena nasterii. Mai inati i-am citit despre nasterea lui Iisus din Biblia pentru copii si apoi am mers la teatru.

Am decupat personajele din carton mai gros si am spus pe rand povestea.

Elenei i-a placut foarte mult, a spus povestea de mai multe ori, in timp ce eu si Maria eram spectatorii. Teatrul de umbre are  un mare succes la noi.

Participam si noi la concursul Ursuletilor cu povestea noastra.

9 păreri la “Scena nasterii lui Iisus

  1. Pingback: Castigatorii concursului ursuletilor :) « ursuletinazdravani

Lasă un răspuns

