Bucataria cu plastilina

De ziua ei Elena a primit, pe langa multe cadouri minunate, o bucatarie Play Doh. A fost incanatat de ea, se joaca foarte frumos impreuna cu Maria,  toata ziua fac de mancare.

Am vazut la Anca o reteta de plastilina si am vrut sa vad cum este. Ca si ingrediente am folosit 2 cani de faina, 1/2 cana sare fina,1 1/2 cani apa,  2 linguri ulei vegetal, 2 linguri zeama de lamaie, colorant alimentar. Am amestecat bine ingredientele si am impartit in e bile la care am adaugat colorant. Plastilina este foarte fina, moale si usor de modelat. Colorantul nu se mai ia pe maini odata ce a fost amestecat. Am pus plastilina intr-o cutie de inghetata pe care am inchis-o ermetic (o puteti pune si intr-o punga cu fermoar inchisa bine).

Fetele s-au jucat mult cu ea si se comporta foarte bine.

Pana nu demult Elena nu se juca foarte mult cu plastilina, ii placea doar sa o amestece. Acum se joaca frumos, face mancare si tot felul de figurine. Cred ca jucariile de acest tip  sunt foarte apreciate de copii, le recomand din inima.

7 păreri la “Bucataria cu plastilina

  1. si noi avem o adevarata colectie de jocuri/forme pentru plastilina – le place mult sa modeleze si sa faca jocuri de rol
    o reteta de plastilina nu am incercat pana acum,dar ma tenteaza mult pentru ca la noi se consuma in cantitati industriale 😀

  2. Deci cei de la Play Doh au scos si bucatarie, noi avem de la ei fabrica de tort, fabrica de inghetata, o alta minunatie care face macaroane si alte multe forme, dar se pare ca i-a trecut pasiunea pe moment.

  3. Pingback: Activitati de iarna la atelier | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

