Asortam hainute

Am vazut la Coca mai multe activitati cu imbracaminte si mi-am propus sa facem si noi. Antoaneta parca ne-a citit gandurile si ne-a trimis un cadou foarte frumos (multumim inca o data 🙂 ) cu ajutorul caruia am facut hainute pentru manechine.

Am croit diferite articole de imbracaminte si accesorii cu ajutorul sabloanelor si am scris pe ele literele pe care le-am invatat (nu m-am indurat sa folosesc cartonasele din set, le pastrez pentru  mai tarziu 🙂 ) .

Cand a venit Elena de la gradi a avut o surpriza minunata, i-a placut la nebunie sa asorteze hainutele.

A imbracat manechinele de zeci de ori, nici nu ma steptam sa fie asa incantata.

Pentru fetite este un cadou minunat acest tip de joc, o sa-i mai fac Elenei si hainute cu cifre si multimi, poate si cu forme.

9 păreri la “Asortam hainute

  1. Pingback: Cu ce ne imbracam? | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

