Spionam cu lanterna

Elenei i-a placut mult lanterna primita cu revista Toboggan si tot inventam jocuri in care sa o folosim. Mi-am adus aminte de o activitate foarte draguta pe care a facut-o Camelia si repede am pregatit decorurile pentru noul joc 🙂 . Am lipit pe perete (cu banda de izolier) niste cartonase cu litere si cifre (cele la care Elena are unele ezitari), am stins lumina si am chemat copiii la joaca.

S-au amuzat amandoua foarte tare . Eu ii spuneam sa caute o litera/cifra si Elena mi-o arata luminand-o cu lanterna . Am incercat si lentilele de la alanterna dar i-a placut mai mult fara ele.

Am vorbit si despre faptul ca daca lanterna e mai departe de perete lumina proiectata este mai mare si cand suntem mai aproape  lumina este mai mai mica.

I-a placut tare mult jocul asta, mai ales am incercat sa fac totul mai amuzant si ii ceream pe un ton pitigaiat : Puteti sa-mi aratati cifra 5 , va rog, ca eu nu o vad bine deloc 🙂 .

E o metoda foarte buna de a repeta diferite notiuni, cu siguranta vom mai apela la ea.

2 păreri la “Spionam cu lanterna

Lasă un răspuns

