Bingo la curcubeu

Dupa ploaia despre care am vorbit zilele trecute, iata ca iese si curcubeul🙂 . Am gasit aici ideea unui joc bingo foarte dragut si l-am pus imediat in practica. Am desenat cate un curcubeu pentru fiecare jucator. Pe fiecare semicerc am facut cate o bulina de culori diferite si am scris numere de la 2 la 12 in mod aleatoriu.

Dadeam pe rand cu zarurile si fiecare colora sectiunea corespunzatoare.

Cine termina primul curcubeul striga BINGO!

E un joc foarte distractiv, Elenei i-a placut mult, dar a vrut sa castige ea🙂.

4 păreri la “Bingo la curcubeu

  1. Ce simpatica ideea – colorat, zaruri, Una o sa fie incantata. Cred ca se si poate adapta la o gramada de chestii pe care le vrei fixate, daca lipesti pe fetele zarului altceva. Noi am transformat un cub de la un puzzle vechi pentru jocuri dintr-astea improvizate, tot modific fetele zarului in functie de ce ma intereseaza…

Lasă un răspuns

