Partile corpului

Astazi am avut un nou atelier de engleza la care ne-am ocupat de partile corpului. Mai intai copiii au alcatuit pe rand  un omulet din carton ( Mat Man) si au repetat partile corpului pe masura ce il asamblau. S-au amuzat cand am pus si buricul omuletului nostru🙂 .

… si am construit apoi roboti din cutii metalice. Mai intai i-au construit dupa indicatiile mele (adica le spuneam ce parte a corpului sa puna)

apoi fiecare a construit dupa bunul plac si imaginatie.

Dupa ce au construit o multime de roboti, i-am pus pe toti intr-o poveste pe care am dramatizat-o foarte frumos. Povestea este una despre cavaleri din revista in limba franceza Histoires pour les petits , dar am adaptat-o si eu le aratam imaginile si le povesteam (in engleza) iar ei dramatizau cu ajutorul cutiilor.

Am facut si de data asta un joc cu post-it-uri care a fost foarte apreciat (aici l-am gasit), copiilor li s-a parut foarte amuzant. Am lipit diferite parti ale corpului pe post-it-uri si copiii trebuia sa caute imaginea indicata de mine si sa si-o  lipeasca pe partea corpului corespunzatoare.

Copiii s-au amuzat foarte tare cand s-au vazut acoperiti de post-it-uri peste tot🙂.

Am mai jucat un joc, un fel de Simon says, in care eu le spuneam cu ce parti ale corpului sa cante la pian. Nu va spun ce distractie a fost si aici cand trebuia sa cante cu nasul, cu urechea….😀 .

Am incheiat totul cu un cantecel simpatic (Head, shoulders, knees and toes) la care am facut si coregrafie, copiilor le-a placut sa faca miscare indicand partile corpului🙂 .

Ca de obicei la final copiii au primit surpriza dulce sub forma de mar de data asta (multumesc Little Lucky pentru idee) .

14 păreri la “Partile corpului

  1. Pingback: Liebster blog award « Caiet pentru casa mea

  2. Pingback: Cu ce ne imbracam? | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

