Fiecare cu umbra lui

De putina vreme Maria a inceput sa fie interesata de lucruri mai „serioase” 🙂 , ar fi si cazul, doar am implinit 2 ani  😉  . Pana acum cand ii dadeam cate ceva de sortat facea doar cum voia ea, nu tinea cont de instructiunile mele (nu ca asta s-ar fi schimbat prea mult), acum se implica mai mult, foloseste si logica atunci cand ne jucam. Observ ca au inceput sa-i placa jocurile de potrivire  pe perechi si ieri in timp ce Elena colora, ea a luat singura cartea cu magneti si s-a pus pe potrivit mangnetii cu umbra lor.

Era foarte preocupata sa puna totul corect, ba a fost atenta sa nu puna obiectele cu susul in jos. Nu m-a lasat sa intervin deloc, facea ea cum voia: punea cativa magneti pe o pagina, trecea la pagina urmatoare, se intorcea apoi si mai completa.

A fost o ocazie buna de a-i vorbi si despre culori; eu am convingerea ca desi nu le recunoaste, vorbind mereu despre ele si aratandu-i-le ii vor fi familiare si cu timpul le va insusi.

Vom continua de acum cu diverse activitati si pentru Maria, are mama fata mare 😀 .

5 păreri la “Fiecare cu umbra lui

  1. Draga de ea! Eu tare cred in abordarea asta de care spui tu – vorbit mult, cat mai firesc, fara dascaleala inutila, lasat lucrurile sa se aseze!

    O sa-mi placa mult sa va citesc, sa-mi amintesc ce va urma si cu Petru!

    • Si eu trebuie sa-mi amintesc ce-am facut cu Elena cand era de varsta Mariei, caut si materiale noi, ne pregatim de activitati serioase 🙂 . Elena a avut (si inca mai are) unele notiuni pe care le-a insusit destul de greu, dar n-am zapacit-o cu asta, i le-am aratat mereu, si incet-incet le-a retinut. Asa intentionez sa fac si cu Maria.

Lasă un răspuns

