Iepuras coconas

Antoaneta ne-a provocat la un concurs cu premii foarte interesante (4 carti dedicate crafturilor de la editura Casa) si am vrut sa participam si noi. Am vazut la Little Lucky pe pagina de FB niste animalute dragute din sarmulite plusate si urmand instructiunile am facut un iepuras simpatic de pus pe deget. Mai intai am pregatit 2 sarmulite roz, un pom- pom alb pentru cap, unul mic roz pentru nasuc, unul mic alb pentru codita si ochi mobili.

Am rasucit pe deget o sarmulita pentru corp si am lipit de el cu pistolul cu silicon pom-pomul mare. Din cealalta sarmulita am facut urechile, am lipit si codita, boticul si ochii si gata iepurasul.

Fetelor le-a placut foarte tare, vom mai face si alte animalute de genul asta.

Sper ca va place iepurasul nostru, mult succes tuturor 🙂 !!!

10 păreri la “Iepuras coconas

Lasă un răspuns

