Ne jucam cu literele (s, S)

Pentru litera S m-am gandit sa facem o pictura cu sare.  Am vazut pe multe bloguri ideea si imi doream demult sa i incerc (iata si aici o idee faina). Mai intai insa i-am aratat Elenei literele facute din argila si am trecut in revista cuvinte care incep cu aceasta litera. Apoi am desenat pe un carton negru o steluta, un soare si o spirala.

Elena a trecut peste conturul lor cu aracet si a presarat sare din belsug.

Am scuturat excesul de sare apoi cu pensula inmuiata in tempera si cu apa mai multa a tamponat peste sare.

A vrut sa foloseasca diferite culori pentru toate desenele, era fascinata de felul in care sarea absorbea coloarea.  Iata si tabloul final, a iesit foarte bine.

Dupa ce am terminat cu pictura am mai jucat cateva runde din jocul nostru Feriti-va de curcan, la care am introdus si literele nou invatate. Elena a indragit foarte mult jocul acesta, vrea mereu sa-l jucam 🙂 .

O părere la “Ne jucam cu literele (s, S)

Lasă un răspuns

