Ne jucam cu literele (e, E)

Am ales sa continuam joaca cu literele cu o vocala pe care Elena o cunoaste deja partial (stie doar litera mare), si anume E, e. Stie mai demult ca numele ei incepe cu E si-l recunoaste peste tot :). Asa ca i-a placut sa facem activitati pe baza literei. Mai intai i-am aratat literele din argila si am spus impreuna cuvinte care incep cu aceasta litera. Apoi am asamblat impreuna un elefant alcatuit din litera E , o trompa, ureche si un ochi mobil.

La trompa am pus o clema de tip piuneza pentru a se misca in sus si in jos.

Am printat apoi de aici un elicopter si elicea lui pe care Elena le-a colorat (a facut si cateva litere folosindu-se ca sablon de literele din argila. Vad ca-i place mult sa deseneze cu sabloane 🙂 ).

Le-am asamblat apoi folosind tot o clema de tip piuneza pentru ca elicea sa se invarta.

Ne-am jucat putin si cu plastilina si am modelat un elefant (eu pregateam partile corpului si le asambalam impreuna).

S-au jucat amandoua frumos cu elefantii,i-au plimbat chiar si cu elicopterul 🙂 .

La final ne-am uitat pe you tube la cantecelul cu elefantul care rupe ceasul 🙂 (Hickory dickory dock) , amandoua indragesc acest cantecel.

5 păreri la “Ne jucam cu literele (e, E)

  1. Sunteti tare harnicute! Ce mult imi place elefantelul si elicopterul! Cum reusiti sa faceti atat de multe activitati? Elena vine la pranz acasa de la gradi? Noi nu mai reusim sa facem nimic, dupa gradinita 😦

    • Multumim :).
      Nu, nu vine la pranz, sta pana pe la 4.30 la gradi. Insa s-a invatat ca atunci cand vine acasa sa facem cel putin o activitate. Cand era mai cald afara faceam mai putin ca mai stateam la joaca, dar acum de cand a dat frigul e mereu dornica sa ne jucam impreuna. Sa nu crezi ca dureaza vreo activitate mai mult de 20, 30 de minute, dar eu sunt multumita. La litere de exemplu de obicei facem activitatile in 2 zile ca nu vreau sa o stresez.

  2. Chiar reusiti sa lucrati mult si frumos! Eu abia astept sa creasca Petru, s-o luam de la capat cu alfabetul. Am gasit aici http://www.1plus1plus1equals1.net/2012/10/hands-on-the-alphabet/ o idee care-mi place la nebunie – probabil ati vazut-o si voi. M-am apucat sa-i pregatesc de pe acum pungutele cu litere, nu ma pot abtine! :)) Ma gandesc ca le va folosi mai inati Una, acusi incepe scrisul de mana la gradinita si-o sa trebuiasca sa asocieze coresct literele de tipar cu cele de mana.

Lasă un răspuns

