Activitati cu dovleci

Cand a ajuns ieri acasa de la gradi Elena a vrut neaparat sa-i dau ceva de colorat asa ca m-am conformat si am printat de aici o fisa foarte faina. Trebuia sa coloreze mai inati dovlecii mari cu galben si cei mici cu portocaliu (am profitat de ocazie sa repetam si culorile in engleza), apoi sa coloreze 1 liliac roz, 2 albastri…, apoi pisicile din partea stanga cu maro si cele din dreapta cu portocaliu. Bineinteles ca n-a avut rabdare sa coloreze tot, dar si-a facut macar pofta :).

Am facut apoi cateva fise de unire a punctelor .

Si fiindca pregatisem niste stampile din capace de lapte, am stampilat cateva cifre pe niste fise printate de aici. Atentie insa cand lipiti cifrele sa le puneti invers, ca in oglinda, eu le-am pus prima data asa normale si cand am stampilat au iesit aiurea 🙂 .

Mai urmeaza astazi cateva activitati de Halloween si gata cu dovlecii, ii lasam deoparte pana anul viitor.

4 păreri la “Activitati cu dovleci

Lasă un răspuns

