Baloane cu litere

M-am gandit ca ar fi bine sa mai repetam putin literele despre care am vorbit pana acum asa ca inspirata de acest articol, ne-am jucat putin cu balonele si cu literele.

Am desenat pe o foaie 3 baloane , am scris cuvinte de cate 3 litere pe un cartonas (pac si cap scrise cu litere mari si cu litere mici) si Elena trebuia sa puna in baloane literele potrivite pentru a scrie cuvintele.

S-a descurcat foarte bine, a citit fiecare litera si s-a bucurat cand a vazut ca poate sa citeasca un cuvant. I-am dat apoi niste cartonase ce contineau cuvinte care incep cu literele invatate (atat litere mari cat si mici) si ea trebuia sa potriveasca litera sub ele.

Sunt multumita de felul in care a reusit sa faca toate activitatile si ma bucura faptul ca ii place sa se joace si cu literele. Observ insa ca daca nu avem o poveste pe care sa se bazeze totul, nu are prea multa rabdare 🙂 .

4 păreri la “Baloane cu litere

  1. Important la varsta asta e sa le placa, daca fac cu placere pot apoi foarte usor sa recunoasca literele si prin oras si pe tot felul de inscriptii sau numere de masini, chiar daca acum par distrase, o sa vezi ca le vor recunoste cand nici nu te astepti.

Lasă un răspuns

