Roboti din cutii metalice

Am vazut mai demult acesti roboti simpatici si am strans cele necesare pentru a-i face si noi. Am strans cutii metalice de conserve si le-am indepartat cu grija toate partile taioase si am cautat prin casa mai multe feluri de suruburi, piulite, saibe. Am pus magneti pe cateva capace de la sticle (Camelia ne-a inlesnit cumpararea magnetilor si-i multumim pentru asta) , alte capace au fost decorate cu bete de inghetata si pene, am adus chiar si spalatoare de sarma  :). Amanadoua fetele au fost foarte interesate si entuziasmate cand le-am aratat ce au de facut.

Imediat s-au pus pe treaba (Maria se distra cu magnetii, ii placea cum se lipesc unul de altul 🙂 ) si au creat o multime de modele.

Am facut si roboti cu cercei, asa-i ca le sta bine? 😀

A fost o actiivtate de care Elena nu se mai satura, pot spune ca a avut succes maxim, mai mult decat m-as fi asteptat. I-am aratat cum poate misca suruburi si saibe dintr-o cutie fara sa punem mana pe ele. Nu credea ca se poate dar apoi i-am aratat cum sa miste magnetii pe fundul cutiei si ii placea cum se plimba saiba fara sa o atinga.

O sa mai incercam si alte activitati magnetice fiindca ne-a placut foarte mult, cand s-au plictisit de facut roboti s-au jucat doar cu magnetii (avem un fisic de vreo 25 de magneti) si se distrau cand se respingeau  si le impingeau mainile  :).

10 păreri la “Roboti din cutii metalice

  1. Imi place mult ideea. Si pica tare bine, noi recitim acum „Minunatul vrajitor din Oz”, iar un robotel dintr-asta ar fi un Om de Tinichea grozav!

  2. Vrem si noi activitati cu magneti!!!!!!!!! Sa treceti d-na profesoara in planificarea pe semestrul acesta la atelierul de creatie! Bafta si la alte activitati la fel de inedite!

  3. Pingback: Cutii de conserve reciclate « pitici dar voinici

  4. Pingback: Cutii de conserve reciclate - Drumul vietii

Lasă un răspuns

