Ne jucam cu literele (p, P)

Pentru a-i arata Elenei litera P am folosit cerculetele cu litere si litera modelata din argila .  Ne-am gandit impreuna la cuvinte care incep cu aceasta litera si pe masura ce spuneam era foarte mirata cat de multe stie🙂. Fiindca pe litra din argila am modelat un pinguin, m-am gandit sa facem unul si din carton. Asa ca am decupat din carton negru litera P si aripioarele pinguinului, din carton alb burtica si ciocul si picioarele din carton portocaliu. Am pregatit si ochii mobili si i le-am dat Elenei sa le asambleze.

I-a placut foarte mult pinguinul si a vrut sa faca si ea unul la fel folosind drept sablon litera din argila. S-a descurcat foarte bine, pana acum nu am mai lucrat cu sabloane dar o sa mai insistam pe tehnica asta fiindca vad ca-i place mult.

I-am dat apoi o foaie cu o para pe care trebuia sa o decoreze prin tehnica colajului. Am taiat hartie creponata porocalie si galbena pentru para si hartie verde pentru frunza. Elena a dat cu lipici peste tot si apoi a pus frumos bucatelele de hartie. A ajutat-o si Maria putin🙂 .

A fost bineinteles atenta sa faca mai intai conturul🙂 .

Fiindca puzzle-ul este preferatul ei, i-am facut unul din litera P (de aici am preluat ideea) . A fost foarte surprinsa cand l-a vazut, ma tot intreba cum l-am facut. Am ajutat-o putin pana s-a prins ea cum trebuie facut si apoi nu se mai oprea, voia sa-l tot faca.

Ca sa-i vina mai usor am ajutat-o sa scrie litera P peste puzzle.

Am continuat tot cun puzzle in forma de para (din setul despre care v-am mai povestit aici) .

Si fiindca tot cu litera P incepe si poza, Elena a vrut sa-si pozeze singura creatiile …. si picioarele 😀.

Am incheiat activitatile pentru litera P cu o carticica foarte frumoasa in limba engleza Peaches and Plum in trouble (cumparata de aici) despre Piersicuta si Prunica,2 ursuleti panda gemeni care sunt foarte nazdravani si au ascuns perele cu care bunicul trebuia sa mearga la expozitie.

Cartea s-a potrivit manusa cu tema noastra, Elena chiar a remarcat faptul ca  para nostra seamana cu perele din carte🙂 .

Cam asa ne-am jucat noi cu literele P si p, vreau sa mentionez faptul ca activitatile s-au derulat pe parcursul a doua zile, in 3 reprize, sa nu va imaginati ca Elena are atat rabdare sa facem atatea activitati consecutiv. Oricum, eu sunt foarte multumita de cum insuseste informatiile, ii place ca a inceput sa cunoasca mai multe litere si e foarte mandra cand vede scris pe cate ceva o litera si stie ce este (de exemplu, dupa o runda de activitati cu litera P am iesit afara si mi-a aratat semnul de parcare : Uite mami, litera P) .

7 păreri la “Ne jucam cu literele (p, P)

  1. Ce activitati frumoase ati facut! V-ati pus serios pe invatat alfabetul🙂 Foarte bine!
    Valentina, ideile tale sunt minunate! Am facut si noi o para, maine voi posta. Noi ne-am cam lenevit privind activitatile, parca nu mai avem deloc timp😦

    • Multumim! Da, vreau sa le trecem pe toate in revista si apoi sa tot facem jocuri cu ele.
      Nici noi nu prea avem timp, dar incercam sa nu treaca ziua fara ceva deosebit, cand vine de la gradi imi cere ea sa facem o activitate, s-a invatat cu ceva nou in fiecare zi🙂 .

Lasă un răspuns

