Un dovleac, mai multe fețe

Fiindca ne mai ramasese un dovleac neexploatat, am cautat idei pentru a-l decora. Am gasit aceasta idee foarte draguta si eram sigura ca o sa prinda bine si la noi. Am decupat din foi de spuma mai multe tipuri de ochi, nasuri si guri, urechi, o palarie , desigur, fiecare putea fi pusa pe orice parte a fetei, dupa imaginatie 🙂 . Le-am pus pe spate scai autoadeziv (in ultima vreme l-am folosit foarte des fiindca ne place mult) si am pus scai si pe dovleac.

Cand a venit Elene de la gradi a fost foarte entuziasmata cand a vazut provocarea si a dat dovada de multa imaginatie si inventivitate. Mi-a placut faptul ca isi alegea singura unde sa puna diferite parti ale fetei.

Am avut foarte multe variante pentru fata dovleacului, va aratam cateva dintre ele.

Va place cum am accesorizat dovleacul? Nu-i asa ca-i simpatic? 🙂

4 păreri la “Un dovleac, mai multe fețe

    • Multumim.
      Scaiul l-am luat de la mercerie, e la metru si se numeste chiar asa: scai autoadeziv. Eu as fi vrut din ala buline dar n-am gasit decat asa. Oricum nu-i mare diferenta doar ca pe asta trebuie sa-l tai la ce dimensiune iti trebuie.

Lasă un răspuns

