Felinarul

Daca tot am facut atatea activitati cu dovleci nu se putea sa nu facem si un felinar 🙂 . Doar ca nu am avut dovleac „traditional” portocaliu si am folosit unul alb. Tati ne-a ajutat cu decupatul si fetele erau foarte atente sa vada ce scoate dinauntru 🙂 .

Cand a fost gata tati i-a pus o sfoara pentru a-l putea atarna si ianuntru i-am pus o lumanare. Fetele au fost foarte impresionate de felul in care arata si au stat numai pe langa el.

Aici Elena incercand sa imite dovleacul :D.

Ne-am distrat facand felinarul, daca o sa gasim unul portocaliu, mi-ar placea sa mai facem unul.

6 păreri la “Felinarul

Lasă un răspuns

