Dovlecii gradinarului Alfabet

Pe gradinarul Alfabet l-am cunoscut de curand dar cu siguranta veti mai auzi de el. L-am rugat sa ne ajute sa repetam literele pe care le-am invatat si a fost bucuros sa ne poata fi de folos 😉 .Gradinarul nostru nu are prea multe legume, doar niste dovleci pe care din neatentie i-a si ratacit. I-au mai ramas doar dovlecii A si C iar Elena saritoare i-a cautat si i-a adus si pe a si c.

Apoi a sortat dovlecii punand literele mici in gramezi diferite si deasupra gramezilor tronau dovlecii cu litere mari 🙂 .

Dupa ce am terminat treaba in gradina, am facut un joc de memorie cu dovlecii.

Nota: Ati observat ca gradina este de fapt coroana din autocolant a marului cu care ne-am jucat mai demult si inca nu ne-am indurat sa o dam jos de pe frigider. Iata ca putem inca sa o mai folosim cu la fel de mult succes. Am pus si niste bete de inghetata pe post de gard pentru ca totul sa semene mai mult cu o gradina.

3 păreri la “Dovlecii gradinarului Alfabet

  1. Pingback: Morcovii gradinarului “Alfabet” | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

