Dovlecii Modelino

Se apropie Halloweenul si pe blogurile straine gasesti o multime de idei pe tema asta. Noi nu tinem aceasta sarbatoare, dar dovlecii imi plac asa ca ne vom juca si noi cu ei in perioada asta. Am vazut aici o idee  foarte simpatica si fiindca am fost la tara am si pus-o in practica.

Am cumparat baloane portocalii rotunde pe care le-am umplut cu faina (mai intaia am folosit o palnie dar m-am descurcat greu si nici nu incapea prea multa faina in balon. Apoi am folosit o tehnica vazuta aici si care a functionat de minune: am pus faina intr-o sticla de 0,5l, am pus balonul pe gura sticlei si am strans sticla pentru a pompa aer in balon apoi am intors sticla cu gura in jos pentru a introduce faina in balon. Am pus si putina apa si apoi am innodat gura balonului) .

E de preferat sa faceti partea asta de umplere a baloanelor undeva afara fiindca la noi s-a lasat cu o mare mizerie. Am facut faina peste tot si fetele si-au bagat si ele mainile sa ajute, va imaginati ce era pe noi. N-am apucat sa faca poze in etapa asta ca scapau lucrurile de sub control🙂 .

Cand toate baloanele au fost umplute le-am spalat, le-am sters si ne-am pus pe desenat. Le-am facut ochi si guri fara dinti, Elena m-a ajutat la desenat si s-a distrat de felul in care aratau dovlecii nostri😀.

Am pus apoi iarba intr-un cofraj de oua si am pus dovlecii acolo, ziceam ca erau pe camp si noi trebuia sa-i culegem.

Fetele i-au modelat in toate felurile dar trebuia sa fiu atenta la Maria sa nu-i intepe sa curga faina peste tot🙂.

Fiindca isi facuse incalzirea cu desenatul dovlecilor Modelino, Elena a mai gasit niste dovleci pe la mamaia si a vrut sa -i deseneze si pe acestia. Asa ca tot restul zilei asta a facut: a desenat ochi si guri pe toate partile dovlecilor 🙂 .

O sa ne mai jucam cu dovlecii Modelino si acasa, sper doar sa nu se sparga sa facem faina peste tot🙂.

4 păreri la “Dovlecii Modelino

    • Si mie mi-a plcut de cum am vazut sursa si chiar e o activitate interesnta. De asta mi-e si mie frica, sa nu facem numa faina peste tot, dar m-am gandit ca daca o sa mai fie vrmee frumoasa o sa-i scoatem pe Modelini afara la joaca🙂.

Lasă un răspuns

