Ciupercute

Am tot vazut pe blogurile straine o multime  de activitati cu ghinde si am rugat-o pe bunica sa ne aduca si noua cateva. Se pare ca la noi ghindele sunt mai lunguiete decat cele de peste ocean, o fi alt soi, habar n-am🙂 . M-au atras niste ciupercute simpatice pe care le-am vazut aici si ne-am pus repede la treaba.

Am luat cateva capacele de la ghinde si Elena le-a pictat pe unele cu rosu si pe altele cu galben (e culoarea ei preferata si a insistat sa faca si ciuperci galbene).

Le-am lasat la uscat cat am stat noi afara si apoi le-am facut buline albe capacelelor rosii si buline rosii capacelelor galbene. Am folosit pentru asta o pensula subtire la inceput, dar a mers mai bine cu o scobitoare.

Cand s-au uscat si bulinele, am lipit cu aracet piciorul ciupercutei de palarie si fiindca ciupercutele nu stateau in picioare le-am facut un suport din polistiren.

L-au placut foarte mult si s-au jucat cu ele si pe post de inghetate, sunt dragalase foc si le place sa le puna pe suport.

3 păreri la “Ciupercute

  1. am facut si eu acum citeva zile, dar le-am lasat nelipite, credeam ca nu merge cu aracet si asteptam sa cumpar superglue ceva🙂
    ale mele sint mici si nu seamana asa tare cu ciupercutele, trebuie sa caut din alea mai „grase” (mi-a dat o pice pontul cu ghinde grase)
    sint dragalase foc, poate incerc si eu alte culori, ce bine ca ai postat🙂

  2. Pingback: Un copac de poveste | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

