Pernuta cu forme

Dintotdeauna mi-au placut activitatile pentru dezvoltarea motricitatii, indemanarii si am incercat sa le facem in mod constant. Asa ca atunci cand am vazut pe un blog (din pacate am pierdut sursa, promit ca de indata ce o gasesc pun link) o pernuta cu nasturi mi-am procurat cele necesare sa o fac si eu pentru fete. Ceva asemanator puteti gasi si aici.

Am cusut pe o fata de perna mai multi nasturi (12 deocamdata) si am taiat forme din fetru pe care le-am surfilat pe margini pentru un aspect mai interesant.

Pe spatele pernei am cusut din fetru un fel de buzunar pentru a depozita formele.

Elena a fost incantata de ea si a pus si a scos formele de pe ea de multe ori. La inceput ii spuneam eu ce forma sa puna (ex: pune un patrat verde ) dar apoi le-a aliniat singura in functie de culorile nasturilor, le punea in rand pe cele de aceeasi culoare.

Elena voia sa doarma cu perna si sa viseze forme colorate, dar i-am spus ca s-ar putea sa o deranjeze nasturii asa ca a ramas doar pentru joaca :).

Mi-am amintit ca anul trecut facusem un sarpe cu forme si l-am adus si pe acesta pentru diversitate. E facut dintr-o panglica ce are la  capete cate  un nasture mare si copilul trebuie sa puna formele pe panglica 9am vazut si la Roxana un astfel de sarpe ).

Activitatile au avut asadar mare succes si cu siguranata le vom relua. Elena se descurca deja foarte bine cu nasturii, ma gandesc sa fac pe o perna mai multe tipuri de inchizatori pentru haine (nasturi, fermoare, capse, scai).

9 păreri la “Pernuta cu forme

  1. Pingback: Forme | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

