Mar umplut

Nu-i de mancare dar arata asa de bine ca-ti vine sa musti din el 🙂 . Am preluat ideea de aici fiindca pana acum noi nu prea am facut activitati de snuruire si mi s-a parut o ocazie foarte buna. Asadar am printat 2 forme de mar (daca faceti merele cu frunze sa fiti atenti ca unul sa aiba frunza intr-o parte si altul in partea cealalta fiindca vor fi suprapuse) si Elena le-a pictat.

A fost foarte atenta sa nu depaseasca, pe-asta o are de la gradi si nu mi se pare chiar un lucru bun sa fie atat de ingradita, stresata sa se incadreze in niste sabloane, ma rog , asta-i alta discutie.

Vreti sa o vedeti si pe Maria pictorita? A vrut si ea sa faca ce face Elena asa ca am lasat-o sa mazgaleasca si ea putin :). Iat-o in plin proces al creatiei Sa ne intoarcem la marul nostru; l-am lasat o zi la uscat si apoi l-am laminat (merge foarte bine si nelaminat) si i-am facut gauri pe margini cu peforatorul.

Am pus cele 2 mere unul peste altul cu partea colorata in afara, i-am dat poi Elenei un snur (pe care l-am infasurat in scotch la capete pentru a intra mai usor prin gauri) si, cu toate ca este incepatoare in ale snuruitului, s-a descurcat neasteptat de bine si i-a placut foarte mult indeletnicirea.

A rupt apoi niste ziare pe care le-a indesat inauntru si am strans bine snurul  la capat.

Iata-l ce bine arata rosu si rotofei :), l-am pus la loc de cinste agatat de oglinda 😀 .

2 păreri la “Mar umplut

  1. Pingback: Amprente « doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

