Sortam nasturi

Maria a descoperit borcanelul meu cu nasturi si a vrut sa se joace cu ei asa ca i-am facut pe plac. Am incercat sa o fac sa-i sortam in functie de culoare dar credeti ca am reusit? Nici vorba🙂 .  De la o vreme e atat de incapatanata si pur si simplu nu vrea sa se joace decat dupa regulile proprii. A invatat niste cuvinte noi( nu vreau, nu asa) si de cate ori vreau sa ne jucam cu ceva, trebuie sa mi se impotriveasca.

I-am dat o lingurita si chipurile a vrut sa transfere nasturii cu ea dintr-un recipient in altul🙂 .

Oricum, a fost o activitate care a tinut-o ocupata foarte mult timp, dar a trebuit sa stau cu ochii in patru ca nu cumva sa bage nasturii in gura.

4 păreri la “Sortam nasturi

  1. Valentina, pe cand M. avea cam 2 anisori jumate, era innebunita dupa nasturi. Dezvoltase asa o pasiune pentru ei, incat zilnic imi spunea ca de ziua ei nu doreste nimic altceva decat un lighean pliiin de nasturei…
    Este o joaca frumoasa, forma nastureilor, culorile lor se pare ca fascineaza copilasii.
    Va imbratisez si astept sa vad ce jocuri inventeaza mami pe marginea nastureilor!

    • Mariei ii place sa se migaleasca,ii plac toate obiectele mici (nasturi, bilute, margele) , pregatim si un joc frumos cu nasturi, sper sa le placa.
      Ador nasturii vostri din argila, sper sa-mi fac timp sa mesteresc si eu cativa🙂 .

Lasă un răspuns

