Puzzle printre frunze

Am gasit la o librarie niste radiere de tip puzzle si am cuparat 4 pentru fete (1,2 lei fiecare). Am cumparat o masinuta, un calut de mare, un biscuite si o testoasa. Dintre toate biscuitele a fost preferatul, l-au intors pe toate partile, l-au mirosit, ba chiar au si muscat din el🙂 , Elena mi-a spus ca mirosea ca un biscuite adevarat si a vrut sa verifice daca nu cumva o fi chiar de mancare.  Au facut puzzle-urile de zeci de ori.

Ieri am luat afara o  cutie de la pantofi si copiii au umplut-o cu frunze uscate, apoi am amestecat piesele de puzzle printre frunze. Pe rand trebuia sa caute cate o piesa si fiecare sa-si construiasca puzzle-ul.

Le-a placut jocul si a fost o experienta tactila foarte interesanta🙂 .

2 păreri la “Puzzle printre frunze

Lasă un răspuns

