„Stropim” frunzele

Aseara am reusit in sfarsit sa pictam (de cand a inceput gradinita am stat pe afara seara pana se innopta si nu prea am mai avut timp de alte activitati). Elena vazuse frunzele pe care le pregatisem si ma tot intreba cand o sa facem ceva ceva cu ele. Iata ca le-a venit si lor timpul :).

Cum spuneam, am decupat niste frunze din hartie, le-am lipit pe o foaie cu adeziv tablete si am pregatit acuarelele.

M-am gandit sa incercam si alte tehnici de pictura si de data asta am ales sa stropim peste foaie. I-am arata Elenei cum sa faca si a trecut la treaba. A incercat si sa scuture pensula, dar cel mai bine au iesit stropii cand rasfiram pensula cu degetul. Desigur, e o tehnica ce face putina mizerie (din fericire peretii au scapat, nu si masa 🙂  ), dar ce nu facem noi de dragul artei…. 😀 .

Dupa ce am terminat, am scos cu grija frunzele si Elena a fost surprinsa cand a vazut ce frumos le-a ramas conturul alb.

 

Mi-a spus ca frunzele au fost ca niste umbrele care nu au lasat ploaia sa treaca 🙂 . Puteti folosi orice tehnica de la pictura normala cu pensula, pana la tamponarea cu buretele, sau stampilarea cu diferite obiecte, e distractiv oricum.

 

6 păreri la “„Stropim” frunzele

Lasă un răspuns

