„Copacul”

Imi ramasesera paie de la jocul cu paianjenul si am improvizat repede o „jucarie” cu care sa iesim afara. (De obicei cand iesim afara car o sacosa de jucarii cu care Elena imi spune ca se va juca cu siguranta, iar cand ajungem nu se joaca cu niciuna, le prefera pe ale celorlalti. ) Am acoperit cu hartie autocolanta o rola de la hartia de bucatarie, i-am facut gauri cu o surubelnita si am taiat paiele in bucati mai mici. Cand am ajuns afara le-am spus copilor ca am adus un copac caruia trebuie sa-i punem crengile. Nici nu-mi imaginam ca o sa aiba asa mare succes, toti voiau sa puna bete in gauri si cand le puneau pe toate se uitau prin tub ca printr-un caleidoscop si vedeau totul in figuri geometrice🙂 .

S-au mai jucat o tura si cand am intrat in casa

si Elena a continuat jocul punand in copac si „frunze”. A luat niste elastice pentru bani pe care le-a pus pe fiecare betisor.

Se poate juca si cu zarul, in functie de culoarea de pe zar pui creanga in copac, e distractiv si asa.

O jucarie asa de simpla, de frugala care a starnit atata interes….. 🙂

4 păreri la “„Copacul”

Lasă un răspuns

