Paianjenul

Aveam demult pe lista sa facem si noi joculetul pe care l-am vazut la Roxana si iata ca in sfarsit i-a venit randul.

Am facut 2 paianjeni decupand pentru fiecare un cerc mare si unul mic, le-am pus ochii mobili, le-am facut o gurita zambareata si gata. Am pregatit paiele (cate 8 de fiecare) si un zar cu 4 culori (rosu, galben, verde, albastru) pe care-l aveam de la alt joc. Am pus cate un sticker cu zambarici pe celelalte 2 fete ale zarului si daca zarul cade pe una dintre aceste parti jucatorul sta o tura.

Jocul e foarte simplu: fiecare jucator da cu zarul si in functie de ce culoare cade pe zar pune cate un picior paianjenului. Cine termina primul de toate picioarele castiga.

Elenei i-a placut mult sa se joace si cu siguranta il vom juca de mai multe ori, e chiar un joc distractiv 🙂 .

7 păreri la “Paianjenul

  1. Pingback: “Copacul” « doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

