Pictam pe asfalt

Vazusem aceasta idee  inedita de pictat  si mi-am zis ca trebuie sa incercam si noi. In reteta originala s-a folosit amidon din porumb dar din gresela am pus prea multa apa de la inceput si mi-a iesit maglavaisul prea apos. Asa ca in loc de amidon am folosit faina; am amestecat-o cu apa cu un pic de detergent de vase pana s-a facut ca un iaurt mai dens. Am adaugat colorant alimentar si le-am dat-o fetelor sa picteze.

Au pictat copaci cu mere ,

casute,

si desigur pictura abstracta 🙂

Nu stiu cum ar fi iesit daca foloseam amidon dar fetelor cu siguranta le-a placut si asa. Bineinteles ca s-au murdarit (mai ales Maria), dar nu se mai saturau de pictat, pana nu au terminat tot din pahare nu s-au lasat :D.

8 păreri la “Pictam pe asfalt

Lasă un răspuns

