Clopotei de vant

Imi plac tare mult clopoteii de vant si inca de cand eram la mare mi-am propus sa fac un astfel de craft. Asa ca mai inatai am luat niste scoici pe care le-am pictat frumos cu acrilice.

Apoi le-am gaurit cu autofiletanta cu un burghiu foarte mic pentru a le insira. Imi propusesem sa le insir pe un fir de nylon pentru pescuit, dar mi-a placut mai mult cum arata pe ata albastra. Asa ca am bagat ata prin gauri si in loc de noduri  am pus cate o picatura de lipici (cu pistolul cu lipici fierbinte ) la fiecare gaura pentru ca scoicile sa nu cada de pe ata. Pentru suport am folosit o cutie/pahar din plastic de smatana pe care am vopsit-o cu albastru si i-am facut 5 gauri in pereti si una pe fund. Am pus cate un sir de margele in lateral si le-am fixat cu cate o biluta iar ca agatatoare am ales o sarmulita plusata.

Imi place foarte mult cum a iesit si cand bate vantul suntetul e minunat. Deocamdata le-am facut loc in balcon, dar trebuie sa-i mutam undeva in casa, sau ne mai gandim daca o sa-i facem cadou :D.

16 păreri la “Clopotei de vant

  1. Ce frumosi sunt! felicitari si pentru idee si pentru realizare- la Cati i-ar placea asa ceva, am avut un wind-chime agatat de suportul de la caruselul ei de bebelus si atat s-a mai jucat cu el, pana a inceput sa traga prea tare si dadea caruselul jos cu totul!

Lasă un răspuns

