Caruciorul cu mingi

Carucioarele sunt printre putinele jucarii de fete cu care cucuietelor mele le place sa se joace. Asa ca atunci cand am gasit aceasta idee, am stiut ca le va face placere si nu m-am inselat.

Am adunat toate mingile pe care le aveam prin casa intr-un cosulet care era la linia de plecare, am pus un alt cos la linia de finish iar in acesta puneam cate un cartonas cu o cifra. Fetele (mai mult Elena) trebuia sa se uite despre ce cifra este vorba, sa puna in carucior mingile sa le duca la cos si cand le pun in cos  sa le numere pentru a verifica daca numarul lor este cel care trebuie.

Jocul a fost un succes, doar Maria nu prea voia sa respecte regulile si ar fi dus ea toate mingile, cu greu reuseam sa o convingem sa o lase si pe Elena sa-si duca sarcinile la indeplinire🙂.

Gasiti jocul si in colectia de idei pentru fete, dar asta nu inseamna ca este o activitate exclusiv pentru fete  ;)  .

O părere la “Caruciorul cu mingi

Lasă un răspuns

