Monstri prietenosi

De cand am vazut postarea la Flori de mandarin mi-am propus sa facem si noi astfel de monstruleti simpatici si iata ca in sfarsit am reusit. Am adunat cateva pietre de la tara, am cumparat oja colorata si am trecut la treaba. Dupa ce am spalat bine pietrele am incercat sa le vopsim cu acrilice si Elena a fost foarte constiincioasa, le-a pictat frumos pe ambele parti.

Mi-a fost teama la inceput sa-i dau Elenei oja sa picteze, ma gandeam ca o sa murdareasca rau, dar fiindca nu-mi placea ca pietrele nu erau lucioase dupa vopsirea cu acrilice, am incercat si cu oja. A fost atenta si nu s-a murdarit prea rau🙂.

Dupa ce s-au uscat le-am facut conturul dintilor cu un marker, Elena a pictat dintii cu alb si a lipit ochii mobili. I-a placut rezultatul final si era tare amuzata de figurile pe care le au monstruletii. I-am aratat si poza din care m-am inspirat si a insistat sa avem monstri cu 3 ochi😀.

13 păreri la “Monstri prietenosi

  1. Asta neaparat trebuie sa facem si noi! Nu stiu de unde i-a venit ideea, dar S. culege pietre de pe jos si imi spune sa le decoram, deci stie el ce stie. Eu nu i-am pomenit de asa ceva🙂

  2. Pingback: Monstruletii « doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

