Cand copiii nu-s acasa….

Pana acum am lasat fetele la tara pentru cateva zile doar cand aveam vreo treaba (renovari, cand aveam de invatat), dar n-au fost plecate amandoua deodata mai mult de 2 zile. Saptamana trecuta au stat la tara de miercuri seara pana duminica dimineata. Wow, atatea zile in care sa ma odihnesc, ma gandeam. Imi planuisem sa fac si curatenie ceva mai amanuntita, dar odihna era pe primul plan. Insa cand am ajuns acasa totul era schimbat, ciudat, era prea liniste si pur si simplu nu stiam ce sa fac, cu ce sa incep. De multa vreme nu mai facusem curatenie fara sa fiu contra cronometru, de obicei pleca tati cu ele pe afara si in timpul asta eu intram in priza.

Nici nu ma gandeam ca o sa ma simt asa de ciudat fara fete, eram ca un copil  care nu a avut niciodata jucarii si dintr-o data i se aduc munti de jucarii iar el nu stie ce sa fac cu ele, cu ce sa se joace mai intai. Bineinteles ca n-am dormit la pranz in niciuna din zile , n-am lenevit in pat cum imi propusesem, observ ca nu prea mai stiu sa ma port cand nu sunt fetele prin preajma (la fel cum m-am obisnuit destul de greu sa merg pe strada fara sa imping carutul🙂 ).

Trebuia sa-mi ocup timpul si intr-un mod creativ, sa nu-mi ies din mana😀. Asadar cand copiii nu-s acasa….. pe mami o chinuie talentul😀. Cumparasem cu ceva timp in urma o cutie de lemn , placaj si servetele decorative si m-am pus pe treaba. Am vopsit cutia cu culori acrilice, apoi am decorat-o cu servetele si a iesit cam asa:

Din 3 bucati de placaj am facut un tablou folosind de asemenea tehnica servetelului. Le-am legat intre ele cu panglica si …voila:

Si uite-asa m-am facut cu o cutie pentru depozitat cercei sau obiecte mici pe care o voi da cadou unei prietene si cu un tablou care-mi infrumuseteaza peretele bucatariei.

12 păreri la “Cand copiii nu-s acasa….

  1. :)))
    eu am inceput sa apreciez cum se cuvine vacantele la bunici. stiu ca voi avea un soc cand incepe scoala, dar avem nevoie ca parinti de un moment de respiro.
    si in plus, suna asa frumos la telefon „mami,te iubesc”… acasa nu-l aud de cateva ori pe zi!

    in orice relatie, un pic de departare face bine. sfatul meu: lasa-le mai mult.

    • Pana acum fetele au fost mici si nu le-am putut lasa, dar de acum se descurca si bunicii cu ele, mai pot sta cateva zile fara mine. Oricum, nu cred ca le pot lasa mai mult de o saptamana, stau ca pe ace🙂 .

  2. Sunt superbe lucrarile tale, Vali! Felicitari! Ce nevoie as avea si eu de asa o pauza🙂 Dar uite ca si S. pleaca la bunici in week-end, deci poate ne odohnim si noi un pic🙂

  3. Foarte drăguț. Mai ales tabloul…să știi că mi se pare o idee grozavă! Pe viitor mă gândesc să o aplic! Da, știu ce spui cu curățenia în priză😀 Așa ceva fac și eu, doar că eu îi dau de lucru să stea într-un loc😀😀😀

  4. Pingback: Leapsa calatorului « Caiet pentru casa mea

Lasă un răspuns

