Acvariul

Am primit de la Coca animalutele acvatice (multumim mult pentru ele) si ca sa le integram intr-o activitate, m-am gandit sa facem si noi un acvariu. Asa ca fetele s-au pus pe treaba si au colorat niste pestisori si mami i-a decupat.

Apoi pe o cutie cu fereastra de la o papusa am pust hartie albastra, am lipit pe deasupra niste scoici sparte, si in interiorul cutiei am pus autocolant pentru a nu se umezi. Am atarnat pestisorii de capacul cutiei cu o ata pe care am lipit-o cu scotch de fiecare pestisor. Apoi am rasturnat in acvariu si bilute saltarete/magice si animalute marine. Fetele au fost incantate, dar Maria era foarte preocupata cum sa scoata mai repede ce era inauntru 🙂 .

 

 

Fiindca erau nerabdatoare sa se joace cu animalutele, le-am pus intr-un castron si s-au balcit amandoua printre ele. Faceau jocuri de rol cu animalutele, au facut chiar si torturi :D.

 

 

9 păreri la “Acvariul

  1. Pingback: Animale marine | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

