Nisip de casa

Roxana ne-a dat din nou o idee grozava de joaca si ii suntem recunoscatoare pentru asta :D.

Vazusem la Raluca acest tip de nisip si voiam sa-i cumpar Elenei, dar cand am vazut reteta la Roxana am vrut sa vad daca ne iese si noua. Am pus asadar 5 cani de faina si 1 cana de ulei, am amestecat bine si gata nisipul. Are o textura foarte fina si placuta la atingere, mi-a placut si mie sa ma joc cu el. Elena a ramas surprinsa cand i-am spus ca o sa ne jucam cu nisip, dar i-a suras ideea si si-a adus mai multe forme, canite cu care a facut torturi in care a pus lumanari,a facut extraterestri cu antenute, a vrut sa vada cum lasa papucii papusilor urme prin nisip, a adus chiar si animalute sa lase urme .A fost o joaca foarte distractiva, am modelat 2 zile la rand si daca nu ar fi plecat la tara s-ar fi jucat toata saptamana. Am pus nisipul la pastrare intr-o cutie de la inghetata inchisa bine cu capac si pana acum vad ca rezista bine (sunt 4 zile de cand l-am facut si nu si-a schimbat textura).

E o activitate extraordinara, o recomand cu caldura si va garantez ca va veti distra cot la cot cu copiii 🙂 .

5 păreri la “Nisip de casa

    • E foarte interesant de lucrat cu acest „nisip”. Despre colorare nu stiu daca se poate. Daca pui putin colorant se imprastie fara sa se coloreze deloc, daca pui mult se schimba consistenta aluatului, dar poate ca nu am folosit eu colorantul potrivit. Oricum, e la fel de interesant si asa necolorat.

  1. Ma bucur tare mult ca ti-a iesit si mai ales ca ti-a placut 🙂 Eu nu am incercat sa-l colorez. Nu m-am gandit decat sa fie comestibil ca sa o pun si pe fetita sa se joace, ea inca baga tot ce prinde in gurita.

  2. Pingback: Aventurile unui fir de nisip | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

