Dezghetam comori

Camelia si  Coca au dat startul jocurilor cu gheta asa ca ne-au facut pofta si noua :D.  Am pus astfel la inghetat intr-o cutie niste animalute mici si bile iar cand totul a inghetat bocna ne-am facut bagajul cu cele trebuincioase dezghetului si am plecat in parc. Pe drum le-am stranit interesul Elenei si prietenului ei de joaca spunandu-le ca o sa facem un experiment foarte interesant si abia asteptau sa vada despre ce e vorba.

Am rasturnat bolovanul de gheata si le-am spus ca trebuie sa scoatem comorile de acolo. Le-am dat fiecaruia care un paharut cu sare colorata si o presarau cu grija pe langa animalute pentru a le elibera. Apoi le spalau incet cu seringa cu apa.

Intr-adevar a fost distractie pe cinste, isi starneau reciproc curiozitatea intrebandu-se oare ce comoara se ascunde si le placea rauletul colorat care se forma cand se topea gheata. Cu siguranta daca jocul avea loc la curte s-ar fi prelungit mult mai mult fiindca era mai frumos sa fi last sarea mai mult timp sa actioneze asupra ghetii. Oricum le-a placut foarte mult si asa, nu mai spun ca de atunci (sunt vreo 3 zile) trebuie sa trecem pe la locul unde ne-am jucat pentru a vedea ce s-a mai intamplat cu sarea care a ramas pe asfalt :D.

2 păreri la “Dezghetam comori

Lasă un răspuns

