Concursuri cu medalii

I-am povestit Elenei despre Jocurile Olimpice, despre faptul ca sportivii primesc medalii cand castiga si ne-am facut si noi propriile jocuri olimpice :D.

Fiindca afara era foarte cald am facut un concurs cu apa. Avem niste paharele de la Julia care au gaurele si Elena si verisorul ei trebuia sa ia apa dintr-o galeata si sa umple fiecare cate o cana. Ideea era sa se miste repede pentru ca apa sa nu curga toata pe drum. Verisorul mai mic si Maria aveau grija sa le verse canile cand erau pline :D.

Le-a placut foarte mult jocul, dar va imaginati ca erau uzi fleasca la sfarsit :D. Desigur, toti au primit medalii si erau foarte mandri de ele.

Dupa ce am terminat concursul am facut baloane uriase dupa reteta Ursuletilor si incantarea a fost maxima. Chiar si cei mari s-au distrat facand baloane, au fost spectaculoase.

2 păreri la “Concursuri cu medalii

Lasă un răspuns

