Pictura fara murdarie

Am vrut sa le arat fetelor ca putem sa ne jucam cu acuarelele si fara sa ne murdarim si mi-am dorit sa o implic si pe Maria in experiment fiindca are o retinere cand vine vorba sa se murdareasca😀. Am pus asadar tempera in 2 pungi cu fermoar, le-am inchis bine si am lipit pungile pe masa cu scotch pentru a nu se plimba de colo-colo.

Le-am adus pe amandoua la masa si le-am spus ca pot amesteca culorile cum doresc. Maria a fost putin retinuta la inceput si se tot uita la maini sa vada daca s-a murdarit, dar s-a obisnuit repede si voia sa faca tot ce facea Elena. Asa ca au desenat cu degetele, le-am dat cate un bat de inghetata si au facut tot felul de urme.

Fiindca la un moment dat culoarea era foarte vascoasa si nu mai puteau sa amesteca bine, le-am pus putina apa in punga.Le-a placut foarte mult metoda asta de a se juca cu culorile, data viitoare vom pune si o hartie in interior pentru a face diverse modele.

9 păreri la “Pictura fara murdarie

  1. Ce idee genialaaa. imi place foarte mult solutia pe care ai gasit-o pentru a nu se murdari copiii, plus ca pot face combinatii infinite de culori. voi incerca si eu neaparat cu baietelul meu, sper sa am succes . Se pare ca vara ne inspira la culaore si pictura, si noi ne-am jucat cu acuarelele weekendul asta. Caldura trebuie combatuta in fel si chip, nu? Spor la joaca!

  2. am facut si eu asta, dar numai cu verde. am desenat frunze.:D

    am vazut ideea la Anca, ea a folosit un betisor cu vata. [din-acela igienic pentru urechi]

Lasă un răspuns

