Joc de memorie

Raluca ne-a provocat sa mai incercam sa facem jocuri de memorie si m-am gandit ca n-ar fi rau sa mai exersam si noi. Asa ca astazi am folosit jocul nostru 2 in 1 si am gasit perechi, ii dadeam cate 4 cartonase in mana si ii spuneam rar in ce ordine sa le puna si s-a descurcat foarte bine.

Apoi am incercat si varianta propusa de Coca si am lipit pe mobila cartonase iar Elena trebuia sa le gaseasca perechea si sa o lipeasca dedesubt. I-a placut mult varianta asta, o sa mai lucram la adaptarea regulilor pentru a fi si mai interesant.

Lasă un răspuns

