Vacanta la mare

Iata ca s-a terminat si vacanta nostra. Am fost la mare si desi n-am stat foarte mult, ne-am simtit bine si fetelor le-a placut mult. Maria a avut o experienta mai ciudata cu nisipul, nu voia sa se murdareasca (cu toate ca s-a mai jucat in nisip si pana acum si n-a avut nicio problema), in prima zi a stat doar pe sezlong 😀 , voia in apa dar sa ajunga acolo fara sa calce pe nisip…. . S-a mai invatat putin pana am plecat dar de fiecare data cand mergeam la plaja avea o retinere cand calca pe nisip.

Ce-am facut in vacanta? De toate: ne-am balacit, am carat sute de galetuse cu apa, am scris in nisip (Elena a facut trenulete, a scris cifre, litere. Ii placea sa scriu eu litere si ea sa scrie peste conturul facut de mine, cred ca o sa incercam tehnica asta si acasa, cred ca ar invata mai usor asa.),

ne-am masurat urmele lasate in nisip, am inaltat un zmeusi bineinteles ca am adunat scoici. De acum trebuie sa ne reintram in ritm, dar mai intai sa ne odihnim putin, asa ca dupa vacanta :D.

13 păreri la “Vacanta la mare

  1. Bine ati revenit acasa!!! chiar ma intrebam pe unde sunteti!!
    ce frumos v-ati distrat la mare….cum sa nu le placa acolo fetelor ?!
    Si ce colectie frumoasa de scoici ati strans! abia astept sa vad ce veti face cu ele 🙂
    Ce ati facut la concursul cu servetele??

    • Am facut si ccateva castele, dar pe fiica-mea nu au prea interesat-o constructiile. A facu niste „torturi”, i-a placut mai mult sa scrie pe nisip si a carat „tone” de apa cu galetusa. 😀
      Zmeul ne-a placut mult si noua.
      N-am prins deloc zile cu vant, am plecat chiar in dimineata cand incepuse furtuna.

Lasă un răspuns

