Saratele colorate

V-a pacalit titlul :D? Nu, nu e vorba despre vreo reteta, ne-a facut pofta Roxana si am colorat si noi sare si ne-am jucat cu ea. Am pus asadar sare in pungute cu „fermoar” si am adaugat cativa stropi de colorant alimentar, apoi am inchis punga si Elena a amestecat sa se coloreze bine.

Cand au fost colorate uniform, am rasturnat gramajoarele de sare pe hartie de copt pentru a se usca.

Dupa ce s-a uscat i-am dat Elenei niste cartonase pe care am scris cifre (m-am inspirat de la Mihaela), am pus cu betisoare de urechi lipici pe conturul lor , apoi am presarat sare si am scuturat excesul.

I-a placut foarte mult activitatea si cu siguranta o sa o repetam si pentru numerele pana la 20. Singurul inconvenient  a fost ca ne-am cam murdarit pe maini, mai ales la culoarea albastra (desigur, nu pe Elena a deranjat-o lucrul asta :D).

4 păreri la “Saratele colorate

Lasă un răspuns

