Pluteste sau se scufunda

Fiindca balaceala este distractia de top pe caldurile astea, am gasit un bun prilej pentru a-i arata Elenei diferenta dintre obiectele usoare si cele grele. Am vrut sa confectionam o pluta/barcuta din paie de baut, dar mai intai am facut si o insiruire logica/pattern. I-a placut jocul, l-am facut de vreo 2 ori si s-a descurcat bine desi avea de alternat 4 culori.

Apoi am lipit paiele cu scotch si am pus barcuta intr-un lighean. Am adus si alte jucarii, unele mai grele, altele mai usoare si am vazut ca unele plutesc in timp ce altele se scufunda. I-a placut sa experimenteze si inainte de al le baga in apa le cantarea putin in mana si incerca sa ghiceasca daca vor pluti sau nu. Balaceala a continuat mai bine de o ora, au pus jucariile in barca, sfarsind prin a se baga chiar ele cu picioarele in lighean😀 .

 

6 păreri la “Pluteste sau se scufunda

  1. imi place pluta din paie!
    cine-i monstrul ala cu atatea maini?? [imi place!:))]
    ai schimbat camera? sau lumina e de vina? parca ai poze mai bune [clare].
    jocul acesta „pluteste sau se scufunda” e un must al verii.:D

    • Eram la tara si era mai multa lumina, la mine e mai intuneric in casa, stau pe Nord😦
      Monstrul e un extraterestru confiscat de fiica-mea de la niste verisori.
      Intr-adevar, jocul e grozav pe timpul verii, mai ales cand e si asa de cald ca acum.

  2. Cât de frumoasă este pluta din paie – ce idee bună ţi-a venit să le lipeşti cu scotch. Merci de idee, o vom prelua cu drag mai ales că ne plac paiele viu colorate mai ales că se găsesc în multe culori.

Lasă un răspuns

