Sora-cea-Mica

Elena se joaca frumos cu Maria, desi uneori se mai ciondanesc, se mai pocnesc, se mai imping 🙂 . Am cumparat recent aceasta carte de la ed. Nemira (e la reducere pe Elefant.ro ) si am vorbit despre cum trebuie sa se poarte fratii intre ei.

Cartea este superba, are ilustratii foarte frumoase, viu colorate si desi in prim plan este sora-cea-mica, am vorbit cu Elena despre cum se simtea  ea cand sora cea mare ii facea tot felul de rautati, o speria.

Am vorbit despre cum se comporta ea cu Maria si am scos in evidenta faptul ca desi e mica, Maria o poate ajuta, este si ea curajoasa ca fetita din carte (Elenei ii e frica de gaini si Maria le goneste din calea ei :D).

12 păreri la “Sora-cea-Mica

  1. si eu am vrut sa comand aceasta carte, dar nu am fost 100% convinsa ca e ceea ce caut.
    multumesc ca ai scris despre ea!:)

Lasă un răspuns

