Tablouri florale

Am terminat in sfarsit curatenia si am reusit sa ne intoarcem acasa. Fetele au acum camera lor si mai ales Elena e incantata de lucrul asta. Fiindca in ultima perioada fetele au stat mai mult cu mamaia la tara, nu am prea facut activitati, dar cu siguranta s-au distrat. Iata ce tablouri am reusit sa facem impreuna. Am refacut bratara din autocolant si cand a fost gata am desfacut-o si a iesit un tablou foarte frumos (am lipit 2 bratari una de alta).

Am adunat apoi codite de la patrunjel, am strans petale de flori si frunze si le-am lipit pe o foaie.

 Asa-i ca sunt niste tablouri reusite? Mie imi plac foarte mult :D.

8 păreri la “Tablouri florale

Lasă un răspuns

